Agencja GRUV ART powstała w 1996 roku. Została założona przez Magdalenę Nowecką i Renatę Pepkę-Stróżyk. Od początku istnienia firma zajmuje się kompleksową organizacją imprez i wydarzeń kulturalnych. Specjalizujemy się w organizacji imprez integracyjnych i motywacyjnych, okolicznościowych tj. jubileusze firm, wydarzeń typu special events, konferencji, szkoleń, festynów, koncertów, spektakli teatralnych.
Oferujemy Państwu dwudziestodwuletnie doświadczenie, niewyczerpany bank pomysłów, kreatywność i profesjonalizm. Realizujemy najśmielsze projekty, zawsze jednak dbamy o ich dobry smak i pozytywne zakończenie. Unikamy schematów, dlatego możemy długo pracować dla tego samego klienta i wciąż zaskakiwać go nowymi pomysłami.
Nasze rozwiązania są zawsze autorskie, gdyż do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i twórczo. Jesteśmy grupą ludzi, którzy nie boją się zadań trudnych i często niekonwencjonalnych. Działamy szybko, sprawnie, ale z rozwagą. Posługujemy się najnowocześniejszymi narzędziami i metodami współczesnego marketingu. Współpracujemy z artystami i twórcami kultury. Wieloletnie doświadczenie i potencjał oraz ciągły rozwój członków naszej firmy gwarantuje sukces i satysfakcję naszych klientów.
Nasza oferta zawiera działania w zakresie reklamy ATL, BTL, Public Relations, event marketingu, organizacji imprez, cateringu, wystawiennictwa, fotografii reklamowej i artystycznej, multimediów, kreacji wydarzeń kulturalnych i artystycznych oraz sponsoringu.
Dla wielu z Państwa znani jesteśmy jako wieloletni organizator cyklu teatralnego "Poznańska Premiera".